کد خبر: ۱۰۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 07 October 2015
به گزارش تابناک ایلام ، فارس نوری در نشست علمی تخصصی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی این استان اظهار کرد: نیروی انتظامی با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداری از ارزش ها تلاش مضاعف داشته و اقدامات خوبی نیز انجام داده است.
وی آرامش جامعه را منوط به عملکرد مطلوب پلیس و دستگاه قضایی دانست و افزود: رعایت قانون توسط این دو نهاد باعث می شود که قانون مداری در جامعه تسری پیدا کند.
نوری با اشاره به تصویب قانون آیین دادرسی کیفری که در تیرماه 1394 اجرایی شد، یادآور شد: تغییرات جدیدی در این قانون آمده که نیازمند مطالعه دقیق و برگزاری کلاس های آموزشی برای ضابطان دادگستری است.
وی با اشاره به تصویب ماده 30 قانون آیین دادرسی کیفری تاکید کرد: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب استان ایلام در آینده نزدیک نسبت به صدور کارت ضابطان و برگزاری کلاس های آموزشی اقدام می کند.
نوری امنیت و آرامش استان را مرهون تلاش و زحمات مجموعه نیروی انتظامی دانست و گفت: امنیت روانی حاکم بر جامعه نشان از اعتماد مردم نسبت به پلیس است.

*** تشکیل قرارگاه جهادی صیانت در ناجا
فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این نشست گفت: یکی از برنامه های اصلی ناجا به منظور نیل به اهداف سازمانی توجه به برنامه آموزش کارکنان این نیرو است و تلاش می شود با ارایه آموزش های تخصصی جرایم در سازمان پلیس کاهش یابد.
سردار علی دولتی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که در راستای کاهش جرایم در بین کارکنان نیروی انتظامی صورت گرفته، تشکیل قرارگاه جهادی صیانت است که با اقدامات این قرارگاه آمار جرایم کارکنان ناجا تا حد بسیار مطلوبی کاهش یافته است.
وی امنیت و آرامش جامعه را مرهون همکاری و تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دانست و افزود: هدف اصلی ناجا در اجرای ماموریت ها، کسب رضایت مندی مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار