رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام؛
رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت : طی برگزاری ۲۴ آزمون استخدامی چهار هزار و ۸۸۱ نفر نیروی جدید در دستگاه‌های اداری ایلام به کارگیری شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶ 16 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ دوست محمدی بین داشت : استفاده از اسناد آمایشی بالادستی برای اجرای طرح‌ها و پیشرفت استان ضروری است و یکی از مهم‌ترین اقدامات استان در دولت سیزدهم کاهش تصدی های اداری و تلاش برای مدیریت اموال زائد دولتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام بود.

وی افزود : این استان دارای یک هزار و ۱۶۶ طرح نیمه‌تمام با عمر طولانی بود که با توجه به تاکید دولت سیزدهم بر تکمیل این‌گونه طرح‌ها، پروژه‌های ناتمام استان به یک هزار و ۶۵ طرح بر اساس اولویت‌ها کاهش یافته و برای امسال نیز تکمیل ۸۲ طرح مد نظر است.

دوست محمدی ادامه داد : در طرح استخدامی شهید زین‌الدین ایلام تنها استانی است که با هدف نوسازی بدنه اداری و نیروی انسانی، موفق به اخذ پنج مجوز از این طرح شد و دیروز نیز آزمون این طرح در استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد  کرد: در طراحی و مطالعه طرح ها باید شاخصه هایی چون مطالبه و خواسته اجتماع، ضرورت اجرای طرح، ظرفیت‌ها و نقاط قوت و ضعف منطقه محل اجرای طرح بر اساس داده های آمایشی مد نظر باشد.

 رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت : در مدت استقرار دولت سیزدهم ۶ هزار و ۶۰۰ نفر مرتبط با جامعه ایثارگری در ادارات استان شاغل بودند که از این تعداد ۹۲ درصد شامل چهار هزار و ۸۰۰ نفر تبدیل وضعیت شدند.

وی  با بیان اینکه در مجموع ۹ هزار و ۶۰۰ نفر در دولت سیزدهم تثبیت و تبدیل وضعیت شغلی یا از طریق آزمون‌ها جذب دوایر دولتی شدند، خاطرنشان کرد: در این دولت ۱۰۰ درصد شهرستان های استان ایلام مشمول طرح مناطق جنگی شدند.

مدیرکل امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان مدیری و برنامه ریزی کشور نیز در این مراسم بیان کرد : امید است بتوانیم مسیر توسعه استان ایلام را در زمینه‌های مختلف منطقه‌ای، طرح‌های توسعه‌ای کشور و مسائل ملی با دقت نظر و با توجه به تخصیص اعتبارات و مصارف تداوم پیدا کند.

 آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با حضور مدیرکل امور استان‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار و از خدمات "امین دوست‌محمدی" قدردانی و "سیدمنصور حسینی" به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار