مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: این اداره کل تنها بر سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزانی که توسط مدارس تایید و هماهنگ شده باشند، نظارت می کند.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 26 October 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: این اداره کل تنها بر سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزانی که توسط مدارس تایید و هماهنگ شده باشند، نظارت می کند.

به گزارش تابناک ایلام، علی بیرانوندی روز دوشنبه اظهار کرد: این سرویس ها با نظارت آموزش و پرورش فعالیت دارند بنابراین هرگونه تخلف آنها رصد و با متخلفان برخورد می شود.
وی ادامه داد: چنانچه اولیای دانش آموزان اقدام به بکارگیری سرویس های ایاب و ذهاب برای فرزندان خود کرده باشند این اداره کل دخالتی در امور آنها ندارد چون از محدوده نظارتی آموزش و پررش خارج هستند.
بیرانوندی با بیان اینکه متولی نظارت بر سرویس های دانش آموزان دستگاه های تعزیرات، پلیس راهنمایی و رانندگی، انجمن اولیا مدارس است، افزود: با این وجود با سرویس های مدارسی هم که اولیا هماهنگ کرده باشند در صورت بروز تخلف، برخورد می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با بیان اینکه پارسال بیش از 12 هزار دانش آموز از سرویس های مدارس استفاده کردند، یادآور شد: آمار دانش آموزان استفاده کننده از سرویس مدارس در سال جاری در حال جمع آوری است.
وی همچنین از حمایت این اداره کل از دانش آموزان روستایی برای ایاب و ذهاب خبر داد و گفت: این اقدام با هدف سهولت دسترسی آنها به مدارس و جلوگیری از ترک تحصیل آنها انجام می شود.
100 هزار دانش آموز در استان ایلام در یک هزار و 360 فضای آموزشی به تحصیل اشتغال دارند./ج

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار