کد خبر: ۱۲۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 11 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، نشست تيم وصول مطالبات پست استان، با حضور مديركل، معاونت اجرايي، رؤساي ادارات داخلي، كارشناسان حراست و بازرسي و حسابداري استان با هدف بررسي و پيگيري مطالبات اين اداره كل در قبال ارائه خدمات پستي  به ساير دستگاههاي اجرايي در محل دفتر مديريت پست استان برگزارشد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان ، روز چهارشنبه بيستم آبان ماه جاري، نشست اعضاي تيم وصول مطالبات پست استان، با هدف پیگیری وصول مطالبات سنواتی و جاری اين اداره كل برگزار گردید.

در اين نشست، مطالبات سنواتی و جاری که مبتنی بر ارائه خدمات پستی در قالب قراردادهای متعدد با مشتریان، اعم از دولتي و یا غیر دولتی ایجاد گردیده مورد بحث وبررسي وپیگیری قرار گرفت.

در ادامه و پس از بحث و تبادل نظر اعضاي حاضر در جلسه، مقرر گرديد بصورت هفتگي گزارشي كامل از اقدامات انجام شده در خصوص وصول حداكثري مطالبات استان توسط كارشناسان مربوطه تهيه و دراختيار دفتر مديريت قرارگيرد.

اداره کل پست استان ایلام، واقع در شهر ایلام پایین تر از میدان کشواری- بلوار شهید بهشتی روبروی صدا و سیما میباشد و کارمندان قدیمی از پدران خود تا 60 سال قدمت پست استان ایلام را به خاطر می آورند./پ 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار