کد خبر: ۱۲۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 12 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید صبح امروز در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آمادگی استان ایلام در استقبال از زائران اربعین اظهار داشت: هلال احمر در هر زمانی همواره با اقدامات مطلوب و به موقع خود به مردم خدمت رسانی داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های خوب هلال احمر افزود: کارنامه درخشان هلال احمر به عنوان نهاد مردمی نشان می‌دهد که هلال احمر در هر جایی که نیاز است همه توان خود را در طبق اخلاص می‌گذارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: سال گذشته براساس آمار رسمی نزدیک به یک میلیون و 500 هزار زائر از طریق پایانه مرزی مهران به عراق تردد داشته‌اند. امسال پیش بینی می‌شود که میزان تردد زائران در این مرز بیشتر باشد و ما نیز برای استقبال از زائران آمادگی داریم.

وی افزود: با حضور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در جلسات بعدی تدابیر کلی و برنامه ریزی برای ارائه بهتر خدمات به زائران اربعین انجام می‌شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
من خیلی متشکرم از دست اندر کاران ومقامهای محترم استان که به مردم رسیدگی میکنند دراین راه مبارک پیشقدم هستند وممنونم که فکری به حال مردم بی پول بکنید ومنطقه مرزی که این همه جان ومال دادند بصورت رایگان باشد کمال سپاس را دارم اتمامی اورگانها که روز وشب زحمت میکشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار