معاون مرکز پزشکی حج هلال احمر کشور با بیان اینکه بیش از 40 تن دارو و تجهیزات پزشکی برای مراسم اربعین ارسال می‌شود، آخرین جزئیات از استقرار پایگاه‌های امدادرسانی و خدمات پزشکی زائران اربعین در خاک عراق را تشریح کرد
کد خبر: ۱۲۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 15 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، با نزدیک شدن به برگزاری مراسم اربعین حسینی، شور و شعف در مناطق مرزی کشور و همسایه با کشور عراق و البته در سراسر کشور افزایش می‌یابد. مراسم اربعین حسینی، سال گذشته در حالی برگزار شد که حضور میلیونی مردم و دوستداران امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) یک حماسه ماندگار را رقم زد.

ازدحام جمعیت و موقعیت حساسی که در کشور عراق حاکم است، ضرورت بررسی شیوه برگزاری مراسم اربعین را چندین برابر می‌کند. یکی از موضوعاتی که در اولویت برگزاری مراسم اربعین قرار می‌گیرد، موضوع خدمت‌رسانی در حوزه پزشکی و امدادرسانی به موقع در مواقع حساس و وقوع حوادث احتمالی است.

پیرحسین کولیوند، متولد سال 1350 که دارای مدرک دکترای مدیریت رفتار سازمانی، کار‌شناسی ارشد مدیریت بیمارستانی و کاردانی بیهوشی از دانشگاه علوم پزشکی همدان است تاکنون در پست‌های مختلفی در امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین و حج و عمره فعالیت‌های بسیار مطلوبی را داشته است.

مدیریت صحیح یکی از ارکان اصلی و مهم جلوگیری از بروز حوادث بیشتر در مواقع بحرانی است و پیرحسین کولیوند با اقدامات بسیار مطلوب، مناسب و به موقع در فاجعه منا با تیم خود توانست از عمق این فاجعه بکاهد. وی سال گذشته در جایگاه ریاست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در مراسم اربعین نیز تجربه بسیار خوبی را دارد و امسال نیز با پشت سر گذاشتن تجربه‌ای سخت در منا در جایگاه معاون مرکز پزشکی حج هلال احمر در مراسم اربعین حضور دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار