مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: زائرسرا ها و اقامتگاه های این استان برای پذیرش زائران اربعین حسینی تجهیز شدند.
کد خبر: ۱۳۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ 17 November 2015
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، شهاب حیدری روز سه شنبه افزود: 100 زائرسرا و اقامتگاه در استان وجود دارد که تمامی آن ها به وسایل گرمایشی و رفاهی برای زائران تجهیز شده اند.
وی ادامه داد: همچنین محل موکب میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام جانمایی شده است که به زودی در پایانه مرزی مهران راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه از مرز مهران محل برپایی موکب میراث فرهنگی، زائرسرا ها، اقامتگاه ها، رستوران ها و مراکز توزیع غذا در مهران بازدید شد، اظهار کرد: در این بازدید ها تاکید شد تمامی نکات بهداشتی در رابطه با پخت، تهیه و توزیع غذای زائران رعایت شود و در این رابطه با افراد متخلف، برخورد می شود.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام خاطرنشان کرد: بروشورهای معرفی اماکن گردشگری و تاریخی استان ایلام نیز آماده شده است که در ایام اربعین و در زمان تردد زائران توزیع می شود.
در ایام منتهی به اربعین سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از طریق مرز مهران برای شرکت در آیین راهپیمایی اربعین حسینی تردد کردند که براساس پیش بینی های انجام شده این میزان امسال به بیش از 2 میلیون نفر افزایش خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار