معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام:
از ابتداي اعزام زائران روزانه حدود سه تا چهار هزار زائر از مرز مهران خارج مي شوند که اين رقم ديروز از مرز 27 هزار نفر گذشت و پيش بيني مي شود که امروز اين تعداد به بيش از 40 هزار نفر برسد.
کد خبر: ۱۳۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 23 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام گفت: از ابتداي اعزام زائران روزانه حدود سه تا چهار هزار زائر از مرز مهران خارج مي شوند که اين رقم ديروز از مرز 27 هزار نفر گذشت و پيش بيني مي شود که امروز اين تعداد به بيش از 40 هزار نفر برسد.

خبرنگار اعزامي پليس در مرز مهران گزارش داد، مهندس «حسين کلانتري» ضمن تشکر از عوامل انتظامي، يگان ويژه و مرزباني ناجا که از اولين ساعات روز در مرزها در حال فعاليت هستند، گفت: هيچ مشکلي تا به حال رويت نشده اما حجم کار زياد است چراکه هر لحظه به تعداد زائران اضافه مي شود.

وي ادامه داد: از ابتداي اعزام زائران روزانه حدود سه تا چهار هزار زائر از مرز مهران خارج مي شوند که اين رقم ديروز از مرز 27 هزار نفر گذشت و پيش بيني مي شود که امروز اين تعداد به بيش از 40 هزار نفر برسد.

معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام تاکيد کرد: زائران بايد از استان مبدا گذرنامه و ويزا به همراه داشته باشند.

وي تصريح کرد: از مرز مهران هيچ گونه ويزايي صادر نمي شود اما در شهر ايلام به طور شبانه روزي ويزا صادر مي شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام در خصوص اسکان محل زائران گفت: در داخل شهر و مرز مهران محل اسکان موقت زائران از سوي نهادهاي نظامي و انتظامي و همچنين شهرداري پيش بيني شده است./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار