حجت‌الاسلام علی چراغی پور؛
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از توزیع ۲ هزار برگ پوستر مسابقه سراسری « دل نوشته‌ای به شهدای مدافع حرم» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 04 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از توزیع ۲ هزار برگ پوستر مسابقه سراسری « دل نوشته‌ای به شهدای مدافع حرم» در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح پنجشنبه(12 آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این مسابقه در بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مراکز فرهنگی توزیع‌شده است.

وی، افزود: این مسابقه به همت ستاد گرامیداشت شهدای مدافع حرم و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان قم در راستای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت دریافت برگه مخصوص دل نوشته به کانون‌های فرهنگی و هنری و مساجد سطح استان مراجعه کنند.

چراغی پور، آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه را 30 دی سال جاری عنوان کرد و گفت: به آثار ارسالی منتخب 14 کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی اهدا می‌شود.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8- 0253783853 داخلی 26 تماس حاصل کنند./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار