فرمانده انتظامی شهرستان دهلران؛
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بر لزوم سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا تاکید کرد.
کد خبر: ۱۵۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 26 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بر لزوم سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا تاکید کرد.

سعید عالی‌پور ظهر امروز به همراه جمعی از مسئولان شهرستان دهلران در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان قلی گرگی و مجید رضایی با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل از صبر و استقامت مادران و خانواده‌های گرانقدر این عزیزان اظهار داشت: مهم‌ترین پیام شهدا دفاع از ولایت و حرکت در مسیر ولایت بود؛ که این پیام مهم به شایستگی در مسیر انجام است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران شهدا را اسوه‌های صبر و استقامت دانست و گفت: شهدا اسوه‌های صبر و استقامت و مایه سربلندی و افتخار نظام اسلامی هستند.

امام جمعه دهلران نیز در این دیدار بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین قشر جوان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی افزود: پایبندی به راه مقدس شهدا و تبعیت از اهداف و آرمان‌های والای آنان، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه ها و نیرنگ‌های دشمنان بیمه کرده و اهداف شوم آنان را در انحراف مسیر انقلاب و تحقق اهداف آن خنثی کرده است.

وی همچنین از شهدا به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی و مایه عزت و افتخار ملت ایران یاد کرد و اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی در اجرای موفق ماموریت‌های خود نیازمند دعای خیر خانواده های معظم شهدا بوده و حضور آنان در جامعه قوت قلبی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر برای مردم است.

در این دیدار معنوی به مشکلات و درخواست‌های این خانواده‌های گرانقدر توجه و رسیدگی و نسبت به رفع مشکلات آنان از سوی مسئولان ذیربط شهرستان دستور پیگیری صادر و در پایان نیز هدیه‌ای به رسم یادبود به هرکدام از مادران شهید اهدا شد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار