فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه جوهره و ماهیت حماسه نهم دی از جنس عاشورای حسینی (ع) است، گفت: حضور میلیونی مردم در این حماسه به حمایت از ولی فقیه زمان فتنه را سرکوب کرد.
کد خبر: ۱۵۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 30 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه جوهره و ماهیت حماسه نهم دی از جنس عاشورای حسینی (ع) است، گفت: حضور میلیونی مردم در این حماسه به حمایت از ولی فقیه زمان فتنه را سرکوب کرد.
ایرنا از پایگاه خبری پلیس، گزارش داد؛ سردار علی دولتی اظهار کرد: حماسه نهم دی بخشی از آن حماسه عظیم عاشورا است ؛ چون ار آن جنس و در ادامه همان مسیر و با همان انگیزه و هدف شکل گرفته است.
وی ادامه داد: مردم مسلمان ایران با درک درست زمان و مکان و با هوشیاری و بصیرت در روز نهم دیماه حماسه ای را خلق کردند که تمام نقشه های فتنه گران و حامیان خارجی آنها را برهم زد.
فرمانده انتظامی استان ایلام حضور بی سابقه مردم و ایستادگی و پافشاری بر ولایتمداری را از شاخصه های این حماسه بزرگ دانست و گفت: حضور همراه با بصیرت، مردم را در نهم دیماه به میدان آورد، ملت ایران همواره پشتیبان نظام، آرمان‎های رهبری و ولایت فقیه بوده اند و پیوندی عمیق با ولایت دارند که گسستنی نیست.
سردار دولتی افزود: نهم دی در واقع مردم سالاری دینی را به رخ جهان کشید و همه توطئه‎های دشمن را در هم کوبید و استکبار ستیزی یک ملت را نشان داد.
وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از جریان فتنه 88 با هوشیاری و درایت اهداف و مواضع دشمن را به خوبی شناساند که در سایه بصیرت افزایی ملت ایران، حماسه ای به نام 9 دی رقم خورد.
دولتی یادآور شد: مهمترین پیام حماسه 9 دی، وحدت میان مردم و مسئولان است، وحدتی که همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی رمز موفقیت این ملت در برابر همه دشمنی‎ها و توطئه‎ها بوده است.
فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش مردمی بود و وابسته به شخص یا گروه و یا جریان خاصی نبود و همه اقشار مردم در آن حضور مؤثر داشتند.
وی تاکید کرد: شاید دشمن بتواند در عده خاصی نفوذ کند، اما تا زمانی که مردم پشت ولایت ایستاده‏ اند هیچ اتفاقی برای این انقلاب نمی‏افتد.
سردار دولتی با اشاره به این مطلب که مردم در روزهای فتنه اوج بصیرت خود را به نمایش گذاشتند، گفت: فتنه گران که پیوسته خود را پیرو انقلاب و آرمان های امام (ره) می دانستند، دستاوردهای نظام اسلامی را زیر پای خود گذاشتند؛ اما حضور پرشور مردم در حماسه نهم دی و حمایت از ولایت فقیه، توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد.
وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی بر سر پیمان خود با امام و رهبری ایستادند، گفت: در حقیقت 9 دی تجلی فریاد منسجم و هماهنگ ملت ایران در ولایتمداری و پیروی از ولایت فقیه است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار