دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی دهلران گفت: 21 گفتمان دینی برای 1300 نفر از دانش‌آموزان مدارس دختر و پسر شهرستان دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 02 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی دهلران گفت: 21 گفتمان دینی برای 1300 نفر از دانش‌آموزان مدارس دختر و پسر شهرستان دهلران برگزار شد.

«جواد اروانه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات دینی و اجتماعی و آموزش و مهارت‌های لازم برای جوانان و نوجوانان و پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی دانش‌آموزان، گفتمان‌های دینی مدارس با کمیت و کیفیت بهتر از سنوات گذشته برگزار شد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل و شیوه‌نامه اجرایی گفتمان‌ها، پس از تشکیل جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی و انجام مقدمات و تمهیدات لازم، مرحله اول گفتمان‌های دینی مدارس در شهرستان دهلران به‌نحو مطلوبی اجرا شد.

دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی دهلران خاطرنشان کرد: در این مرحله، 21 گفتمان دینی کارگاه‌های با موضوعات مختلف دینی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی در 5 آموزشگاه متوسطه در شهرستان دهلران و بخش‌های تابعه مرکزی، زرین‌آباد و موسیان، برای بیش از 1300 نفر دانش‌آموز دختر و پسر و اولیاء دانش‌آموزان برگزار شد.

اروانه با اشاره به این‌که در برگزاری این گفتمان‌ها 7 تن از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به‌عنوان سخنران جلسات همکاری داشتند، تصریح کرد: این اساتید در باب موضوعات مختلف انتخاب‌شده از جمله فلسفه نماز و عبادت، اخلاق نیاز امروز بشر، جوان و هدف زندگی، آسیب‌های اجتماعی، از معاد چه می‌دانیم، انسان موفق، سیمای زن در قرآن، ولایت‌فقیه عمود خیمه انقلاب، نقش حیا و عفت در سلامت جامعه، آسیب‌های اجتماعی و مسئولیت خانواده ویژه اولیاء، امربه‌معروف و نهی از منکر، انسان بین دو دعوت حق و باطل، دین و زندگی، جوان دیروز، امروز و فردا، نماز و رابطه آن بااخلاق و مهرورزی، نماز عزت استقلال و بصیرت مردمی، زن و عفاف و ارزش‌ها و لغزش‌های نفسی، سخنرانی کردند و به پرسش‌های مخاطبان در این زمینه پاسخ دادند که اجرای این گفتمان‌ها با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان و اولیاء همراه بود.

دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی دهلران خاطرنشان کرد: مرحله دوم گفتمان‌ها امسال پس از تأمین اعتبار و ابلاغ از سوی استان اجرا می‌شوند./پ
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار