فرماندار آبدانان گفت 17 کمیته اجرایی برای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر تشکیل در آبدانان می شوند.
کد خبر: ۱۵۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 05 January 2016
فرماندار آبدانان گفت 17 کمیته اجرایی برای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر تشکیل در آبدانان می شوند.

 به گزارش تابناک ایلام؛"مجید عسکری" فرماندار آبدانان در جلسه ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: 17 کمیته مختلف در سطح شهرستان آبدانان برای انجام مراسمات دهه فجر تشکیل خواهند شد.

وی اظهار کرد: مناسباتی همچون پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت والایی در کشور برخوردار هستند و نباید به اینگونه مناسبات بطور سطحی و رفع تکلیفی نگریسته شود.
فرماندار آبدانان یکی از راههای مشارکت مردم در این مراسمات را سوق دادن آنها به مسئله انتخابات و مدیریت صحیح و بی تشنج مردم دانست و گفت: اینکار منجر به حضور پرشور مردم در انتخابات خواهد شد.
عسکری اظهار کرد: 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و هرروز شاهد وحدت و همدلی در تعامل بیشتر مسئولین و مردم خواهیم بود.
فرماندار آبدانان بیان کرد: همه پیشرفت های کشور مدیون وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین است.
وی اظهار کرد: مردم رکن اصلی برگزاری مراسمات دهه فجر خواهند بود و ما باید بستر لازم را برای حضور مردم و زمینه مشارکت همه اقشار را در مراسمات دهه فجر را فراهم کنیم.
"عباس پیری" مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبدانان در این جلسه با اشاره به لزوم اجرای متنوع برنامه های دهه مبارک فجر  اظهار کرد: در طول دهه فجر دو طرح کشاورزی در شهرستان آبدانان به بهره برداری خواهند رسید.
وی گفت: طرح مرغداری 40 هزار قطعه ای و فاز دوم شبکه آبیاری تحت فشار چمکبود با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.
دکتر حمدالله جایروند رییس دانشگاه آزاد آبدانان هم در این جلسه گفت: اولین جشنواره علمی شهید رضایی نژاد در تاریخ 14 بهمن و ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.
هوشنگ رحمانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان نیز در ایم جلسه گفت: در ایام الله دهه فجر امسال یک نمایش صحنه ای در حوزه کودک و نوجوان با همکاری اداره آموزش و پرورش به نمایش درخواهد آمد.
"صفر رحمانی پور "رئیس آموزش و پرورش آبدانان نیز اظهار کرد: برنامه های متنوعی در ایام دهه فجر در سطح مدارس برگزار خواهد شد.
وی افزود : گروه سرود 300 نفری در روز 22 بهمن به اجرای سرود خواهند پرداخت./م




منبع:آبدانان خبر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار