مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام، گفت:
از ابتدای تاسیس این نهاد در استان ۳۵ هزار نفر از مددجویان زیرپوشش با استفاده از تسهیلات اعطایی شاغل شده اند.
کد خبر: ۱۶۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 11 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام، گفت: از ابتدای تاسیس این نهاد در استان ۳۵ هزار نفر از مددجویان زیرپوشش با استفاده از تسهیلات اعطایی شاغل شده اند.

ضیاء رضایی، ظهر دیروز (۲۰ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تاکنون برای ایجاد فرصت های شغلی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی، افزود: ۵۰ درصد این فرصت های شغلی در حوزه کشاورزی، ۱۳ درصد صنایع دستی و مابقی نیز در حوزه کسب و کار و صنعت بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام، یادآور شد: امسال یک هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان ایجاد شده است.

رضایی، ادامه داد: به هر یک از مددجویان بصورت میانگین ۱۵۰ میلیون ریال و تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی با حداقل سود برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی پرداخت شده است.

وی، عمده شغل های ایجاد شده مددجویان با دریافت این تسهیلات را در زمینه های کشاورزی، دامداری، تولیدی، صنعتی، کسب و کار، فنی و خرید خودرو اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام خودکفایی و استقلال مالی مددجویان را راهبرد اصلی این نهاد برشمرد و پیش بینی کرد: میزان تسهیلات پرداختی اشتغالزایی و فرصت های شغلی مددجویان این استان تا پایان سال جاری در صورت همکاری مطلوب بانک ها در پرداخت تسهیلات، به حدود ۲ هزار فرصت برسد.

گفتنی است، ۶۴ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند./پ

منبع: خبرگزاری شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار