سرپرست انجمن سینمای جوان استان :
فیلم انیمیشن شاهزاده روم در سالن سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام اکران می‌شود.
کد خبر: ۱۶۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 19 January 2016
فیلم انیمیشن شاهزاده روم در سالن سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام اکران می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید میرابی زاده، سرپرست انجمن سینمای جوان استان ایلام، صبح امروز(29 دی) در  اظهار کرد: فیلم سینمایی انیمیشن شاهزاده روم به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری در سالن سینما فرهنگ اکران می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه این فیلم محصول گروه هنر پویا است، تصریح کرد: همکاری مؤسسه مجله مهدی لبنان است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و پیش‌فروش نسخه عربی آن به مجله مهدی کشور لبنان تولیدشده است.

 

سرپرست انجمن سینمای جوان استان ایلام، یادآور شد: این فیلم در شهر ایلام به مدت 4 هفته در سالن سینما فرهنگ در دو سانس صبح برای مدارس و عصرها به‌صورت اکران عمومی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

میرابی زاده، ابراز کرد: شاهزاده روم داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی(ع) و از تبار مادر نواده قیصر روم است و سرنوشت این بانوی پاک‌دامن به‌گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند و پس‌ازآنکه به همسری امام یازدهم شیعیان درمی‌آید، مادر منجی عالم بشریت می‌گردد.

 

وی، در پایان بابیان اینکه نمایش فیلم‌های فاخر در استان موجب فرهنگ‌سازی و بهره‌گیری مردم استان از تازه‌های سینما می‌شود، از عموم مردم استان ایلام برای تماشای این فیلم در سالن سینما فرهنگ دعوت کرد.

 

گفتنی است این فیلم به همت انجمن سینمای جوان استان ایلام و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام اکران می شود./م



منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار