خلبانان 8 سال دفاع مقدس طي برنامه اي فرهنگي که با مشارکت شهرداري منطقه 11 اقدام به توزيع 5هزار کارت مهرباني ،گل و شيريني بين رانندگان خود روها کردند.
کد خبر: ۱۶۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 22 January 2016
خلبانان 8 سال دفاع مقدس طي برنامه اي فرهنگي که با مشارکت شهرداري منطقه 11 اقدام به توزيع 5هزار کارت مهرباني ،گل و شيريني بين رانندگان  خود روها کردند.

به گزارش تابناک ایلام؛اين اقدام از سوي مرکز خدمات اجتماعي و رفاهي شهرداري منطقه 11 با مشارکتNGO  هوانواردان و دوستداران آسمان آبي تحت عنوان "برنامه روز داوطلبي " و با هدف ارتقاي مشارکت هاي اجتماعي شهروندان برگزار شد .
به گفته عباس طباطبايي معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 11 ، اين کانون که متشکل ازحدود 150خلبان دوران 8 سال جنگ تحميلي و بيش از يکهزار داوطلب است ؛ طي اقدامي نمادين به کمک مديريت شهري آمده است تا در فعاليت هاي اجتماعي مديريت شهري در زمينه  فرهنگ سازي در امور زيست محيطي ،ترافيکي ،اجتماعي و ... مشارکت کند
طباطبايي افزود: اين اقدام در راستاي آموزه هاي ديني و مذهبي که همواره توصيه بر دوستي با طبيعت ،سلامت ، حفظ محيط زيست ، نظم و انضباط دارد؛ برنامه ريزي شد و در صدد برآمديم تا در يکي از گذرهاي پرتردد آن را به اجرا در آوريم .
بر اساس اين گزارش تعدادي از خلبانان و پيشکسوتان هوانوردي طي اقدامي نمادين بيش از 5هزار کارت مهرباني را با محتواي " راننده مهربان :زندگي با لبخند زيباتر است " به همراه يک شاخه گل و شيريني را بين رانندگان وسايل حمل و نقل عمومي و خودروهاي شخصي در مسير سه راه جمهوري تا چهار راه ولي عصر (عج) توزيع کردند.
همچنين در برنامه روز داوطلبي اعضاي NGO   هوانواردان و دوستداران آسمان آبي با در دست داشتن پيام هايي حاوي مضامين آموزشي با موضوعات ترافيكي،  محيط زيستي و فرهنگي در مسير مذکور حرکت کرده  و شهروندان را به رعايت مسائل شهرنشيني و شهروندي دعوت کردند.
اين برنامه با شعار «مهرباني» و با هدف رشد و توسعه فرهنگ مشارکت در ميان شهروندان و پذيرش مسئوليت در قالب گروه هاي اجتماعي برگزار شد./ف
منبع:خبرگذاری آریا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار