یادواره باشکوه 35 شهید روستای خربزان دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 23 January 2016
یادواره باشکوه 35 شهید روستای خربزان دهلران برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛یادواره 35 شهید روستای خربزان از توابع بخش زرین آباد شهرستان دهلران با حضور جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام، فرمانده سپاه ناحیه دهلران، بخشدار زرین آباد و جمعی از مسئولان محلی و مردم صبح پنج شنبه(1بهمن) در محل این روستا برگزار شد.

براساس این گزارش؛ سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای راه حق و حقیقت اظهار کرد: برگزاری مراسمات یادواره شهدا در حقیقت تجدید پیمان مجدد با آرمان های شهدای گرانقدر و امام راحل می باشد.

وی با اشاره به جایگاه و نقش خانواده های معظم شهدا افزود: همانطوری که برای حرکت در شب نیاز به روشنایی داریم، خانواده های معظم شهدا در واقع چشم و چراغ این نظام هستند و در هر حال همواره الگو و اسوه صبر و ایستادگی بوده اند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام با اشاره به جایگاه والای شهدا در نزد پروردگار تصریح کرد: در توصیف جایگاه رفیع شهدا همین بس که امام راحل در وصف شهدا اینچنین می فرماید که"شهید نظر می کند به وجه الله" و به تعبیری شهدا در روز قیامت مقام شفاعت دارند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری یادواره های شهدا، گفت: امروز دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام توان و تمرکز خود را برای کمرنگ نمودن ارزش و عزت مندی که شهدا برای ملت ما به ارمغان آوردند بکار گرفته است و همه ما وظیفه داریم در پاسداشت و زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و شهادت تلاش کنیم.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری دشمن شناسی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، عنوان کرد: دنیای استکبار با سردمداری آمریکای جنایت کار از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه ها و دسیسه های بسیاری را بر علیه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی با رهبری دینی امام راحل به راه انداخت.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مقابله با توطئه نفوذ دشمن خاطر نشان کرد: دشمنان این مرز و بوم همواره با طراحی اختلافات داخلی و موضوعات تفرقه انگیز و آسیب وارد کردن به اقتصاد داخلی کشور درصدد  ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام اضافه کرد: اما ملت بابصیرت، بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی های دنیای استکبار ایستادگی کرده است و ره آورد این ایستادگی اقتدار، عزت و سربلندی امروز انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی اظهار کرد: اگر ملت ما می خواهد پیروز میدان نبرد با دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید دشمن شناس باشد و نباید فریب لبخند های دشمنان را خورد.

سرهنگ طهماسبی افزود: روح معنوی-الهی مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره) دو مولفه برتری سازی بودند که در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف نانو، فناوری هسته ای، علم موشکی و سایر پیشرفت های علمی و پژوهشی، خاطر نشان کرد: به فضل الهی امروز شاهد هستیم که کشورهایی که در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار به ایران نمی فروختند، در صف متقاضیان دریافت تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا در همه زمینه ها از جمهوری اسلامی ایران هستند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام تصریح کرد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات 7 اسفند، همه اقشار مختلف جامعه با هر نوع گرایش و سلیقه سیاسی می بایست با حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات یکبار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند و ولایت مداری خود را به جهانیان اثبات کنند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار