به دنبال بارش برف در شب و بامداد گذشته، رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول گفت: تمام راه های مواصلاتی این شهرستان باز است.
کد خبر: ۱۷۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 26 January 2016

به دنبال بارش برف در شب و بامداد گذشته، رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول گفت: تمام راه های مواصلاتی این شهرستان باز است.

به گزارش تابناک ایلام؛اکبر وطن دوست درخصوص بازشدن راه های ارتباطی چرداول افزود: اکیپ های راهداری در شهرستان مستقر شده اند و از آغاز شروع بارش برف عملیات تیغه زنی ، نمک پاشی و برف روبی در جاده ها بخصوص گردنه ها انجام شده است.
وی اظهار کرد: با وجود شدت بارش برف ، هم اکنون گردنه های مله مازگ، بانکول و قلاجه باز است و اکیپ های راهداری همراه با تجهیزات و ماشین آلات راهداری در این مکان ها مستقر شده اند.
وطن دوست یادآور شد: در ساعت شش صبح امروز ریزش سنگ در جاده ارتباطی سرابله - حمیل داشتیم که باعث بسته شدن یک لاین جاده شد که به سرعت با حضور نیروهای راهداری همزمان با تردد وسایل نقلیه در یک مسیر نسبت به پاکسازی مسیر اقدام شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول تاکید کرد: تمام دستگاه های راهداری همچون لودر و نمک پاش در مسیرهای ارتباطی و گردنه های شهرستان مستقر هستند و از صبح روز سه شنبه مسیرهای پشته آسمان آباد، وارگه و نثار چرداول باز شده اند و تردد از این مسیرها بدون مشکل می باشد.
وی گفت: هم اکنون تمام جاده های مواصلاتی شهرستان باز هستند.
بارش برف از شامگاه روز سه شنبه اکثر مناطق شهرستان 67 هزار نفری چرداول را سفید پوش کرده است که بیشترین میزان بارش برف در آسمان آباد و سرابله گزارش شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار