فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه زیربنای جامعه سالم را وجود خانواده های سالم تشکیل می دهد، گفت: در جامعه سالم دور زدن قانون و یا نادیده گرفتن آن هزینه ساز تر از عمل به قانون واحترام به آن است.
کد خبر: ۱۷۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 27 January 2016
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه زیربنای جامعه سالم را وجود خانواده های سالم تشکیل می دهد، گفت: در جامعه سالم دور زدن قانون و یا نادیده گرفتن آن هزینه ساز تر از عمل به قانون واحترام به آن است.

به گزارش تابناک ایلام؛سردار علی دولتی درخصوص داشتن جامعه ای سالم اظهار کرد: وجود خانواده های سالم و انسجام خانوادگی باعث می شود که جامعه در مسیر سلامت اجتماعی سوق پیدا کند.
وی ادامه داد: ارتباط نزدیک بین والدین و فرزندان باعث می شود نظم منطقی در جمع خانواده ها بوجود آمده و بالطبع انضباط اجتماعی در سطح جامعه حاکم شود.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: آگاه سازی فرزندان از خطرهایی که در جامعه ممکن است وجود داشته باشد و آنها را تهدید کند یکی از وظایف پدر و مادرهاست.
وی تاکید کرد: امروزه از سویی به دلیل مشغله زیاد افراد و از سوی دیگر به دلیل فعالیت شبکه های مجازی، مادر و پدرها و فرزندان وقت زیادی را برای صحبت کردن با یکدیگر اختصاص نمی دهند و همین موضوع باعث می شود رفته رفته از یکدیگر دور شده و به سمت انزوا و افسردگی پیش بروند.
وی اضافه کرد: دور زدن قانون و یا نادیده گرفتن آن در جامعه سالم هزینه سازتر از عمل به قانون و احترام به آن است و لذا کسانی که پا روی قانون می گذارند یا آن را نادیده می گیرند در خانواده های ناسالم تربیت یافته اند.
سردار دولتی با اشاره به اینکه تعهد و تقدس خانواده به عنوان رکن اساسی هر جامعه ای مورد توجه است ، گفت: جامعه سالم در گرو وجود خانواده سالم است.
فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین با توصیه به خانواده ها برای داشتن رفتارهای دوستانه درمنزل گفت: اختلافات خانوادگی زمینه را برای ارتکاب بزهکاری درفرزندان فرآهم می آورد.
سردار دولتی اظهار کرد: امنیت خانوادگی و از هم پاشیدگی خانوادگی دو موضوعی هستند که آموختنی بوده و فرزندان آنها را درجمع خانواده یاد می گیرند.
وی یادآورشد: داشتن ارتباط صمیمانه والدین با فرزندان باعث می شود که حس شادابی و پویایی در ضمیر فرزندان بوجود بیاید وآنها کمتر به دنبال رفتارهای ناسالم بروند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار