مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران از برپایی سیاه‌چادر و نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان برای ایام نوروز 95 خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 28 January 2016

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دهلران از برپایی سیاه‌چادر و نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان برای ایام نوروز 95 خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛صنایع دستی و گردشگری ایلام، اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در فرمانداری دهلران با شرکت تمامی اعضای ستاد تشکیل شد.

فرج فاضلی، دبیر این جلسه اظهار داشت: شهرستان دهلران با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب در ایام نوروز و بارندگی‌های اخیر و در نتیجه طبیعت دل‌انگیز، داشتن جاذبه‌های متنوع طبیعی، تاریخی، مذهبی و دفاع مقدس امسال میزبان گردشگران زیادی خواهد بود که ضرورت دارد با برنامه‌ریزی‌های لازم، خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ارائه شود.

مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان دهلران افزود: میراث فرهنگی شهرستان دهلران با کمک بخش خصوصی برای نوروز 95 اقدام به برپایی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و توزیع اقلام فرهنگی خواهد کرد. همچنین در ورودی شهر دهلران چند تخته سیاه‌چادر برپا می‌شود و نمایشگاه صنایع دستی، پخت پز نان و غذاهای سنتی، اجرای موسیقی محلی از دیگر برنامه‌های این اداره در این ایام است.

سبزی فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دهلران در این جلسه بیان داشت: ادارات عضو ستاد در زمینه اجرای دستورالعمل ستاد کوشا باشند و همه تلاش خود را نسبت به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران به کار گیرند./ف

منبع:خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار