رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشن دهه فرهنگ و هنر ویژه ایوان با هنرنمایی هنرمندان شهرستان در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 03 February 2016
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشن دهه فرهنگ و هنر ویژه ایوان با هنرنمایی هنرمندان شهرستان در مرکز استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛علی صحرائی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایوان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده مبنی بر برگزاری جشن دهه فرهنگ و هنر استان ایلام با اجرای هنرمندان شهرستانهای مختلف در مرکز استان «جشن ویژه فرهنگ و هنر شهرستان ایوان» مورخ 13 بهمن ماه ساعت 19در سالن مجتمع فرهنگی هنری شهر ایلام با هنرنمایی هنرمندان و گروههای هنری ایوان برگزار گردید.

وی افزود : اجرای گروه های موسیقی «چاوش» ، «آوای کلهر» ، «هوره» و شعرخوانی شاعران ، اجرای طنز گروه هنری «سایه» ، دوزله و بالابان و پخش کلیپ معرفی شهرستان ایوان از اهم برنامه های اجرا شده در این ویژه برنامه بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و در پایان از هنرمندان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

صحرائی تصریح کرد : ویژه برنامه مذکور بر اساس برنامه زمانبندی ستاد دهه فجر ایوان از ساعت 20 الی22 چهارشنبه 21 بهمن ماه با هنرنمایی این هنرمندان در سالن آمفی تئاتر شهرستان ایوان نیز برگزار خواهد شد.

منبع:جویزرایوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار