مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان:
همایش انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 08 February 2016
همایش انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان برگزار شد.


به گزارش تابناک ایلام،حجت‌الاسلام "علی چراغی پور" مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در این مراسم، اظهار کرد: این همایش به همت کانون رحمت للعالمین شهر ایلام برگزار شد.

 

وی، بابیان اینکه در این مراسم بیش از 200 نفر اعضای خواهر عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان حضور داشتند، افزود: آشنایی بیشتر نسل جوان و تبیین نقش ولایت‌فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی، حفظ و تداوم آن از اهداف برگزاری این همایش بوده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه در این مراسم حجت‌الاسلام تعمیرکاری از کارشناسان این حوزه در خصوص نقش ولایت‌فقیه در پیروزی انقلاب سخنرانی کردند، گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این همایش از سوی اعضای کانون‌ها انجام‌شده که نشان‌دهنده علاقه‌مندی نسل جوان به رویدادهای انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام چراغی پور، بیان کرد: انقلاب اسلامی با اتحاد و انسجام ملت ایران اسلامی و رهبری امام راحل در پرتو اسلام و قرآن کریم به پیروزی رسید و با رهبری ولایت‌فقیه از تمام بحران‌ها ازجمله جنگ تحمیلی، توطئه‌ها و تحریم و تهدیدات با سربلندی پیروز شده و امروز الگوی بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.

 

وی، با تأکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با مبانی انقلاب اسلامی و رویدادهای پیروزی انقلاب اسلامی و مؤلفه‌های آن، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با برنامه‌ها و توطئه‌های مختلف ازجمله جنگ نرم درصدد دور کردن جوانان از ارزش‌های انقلاب است که لازم است در زمینه آشنایی نسل جوان با اصول و مبانی انقلاب اسلامی تلاش شود.

 

گفتنی است، در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری در سطح 270 کانون مسجد در نقاط روستایی، عشایری و شهری ایلام برگزار می‌شود./م




منبع:شبستان 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار