استاندار ایلام گفت: تمامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در برخورداری از امکانات شرایط برابر و یکسانی دارند.
کد خبر: ۱۸۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 20 February 2016

استاندار ایلام گفت: تمامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در برخورداری از امکانات شرایط برابر و یکسانی دارند.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید در همایش فرمانداران با رویکرد انتخابات هفتم اسفند از آمادگی این استان برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم خبر داد و از مجریان برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم را خواستار شد.
استاندار ایلام تاکید کرد: مردم استان دوستدار ولایت و نظام اسلامی هستند که با جان و دل از کیان اسلامی و ایرانی خود دفاع می کنند بنابراین با حضور حداکثری خود در انتخابات هفتم اسفند برگ زرینی دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.
مروارید یادآور شد: مدیران و کارکنان ادارات به هیچ وجه حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه نامزد خاصی بهره گیرند.
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام نیز در این نشست گفت: تلاش ما حرکت در مدار قانون برای سلامت و امنیت انتخابات است بطوری که مردم همه از نتایج آن ابراز رضایت داشته باشند.
حسین کلانتری با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان ها برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات افزود: در برگزاری فرآیند انتخابات همه دستگاه های اجرایی موظف هستند تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار فرمانداران و بخشداران قرار دهند.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و 590 هزار نفر جمعیت که از این میزان 435 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی در حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار