مشاور وزیر و دبیرستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۸۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 24 February 2016
مشاور وزیر و دبیرستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تقدیر کرد.

به گزارش تابناک ایلام،حجت اسلام "حمیدرضا سلیمانی"دبیر ستاد عالی هماهنگی و. نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در لوح سپاسی از فعالیت های علی محمدنیاکان در راستای حمایت از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری استان ایلام تقدیر کرد.

 

در متن این تقدیرنامه آمده است: قدم نهادن در مسیر فرهنگ و هنر متعالی، علاوه بر عزمی خاسته از تعهد و ایثار، قدم‌هایی محکم و استوار، بصیرتی دین‌مدار و پر عیار می‌طلبد.

 

از اینکه در کنف الطاف خاصه الهی و در کسوت خد مت به ساحت مقدس مسجد( به ویژه بازدید از کانون‌ها) به انجام وظیفه ثمربخش و مؤثر پرداخته‌اید، شایسته است به‌پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، نهایت سپاس و قدردانی را ابراز نموده و به‌پاس تلاش  مجاهدانه جنابعالی که زمینه سار فعالیت‌ها و مشوق جوانان و جهادگران دلسوز عرصه فرهنگ و هنر مسجدی بوده است، این لوح تقدیر را درنهایت احترام تقدیم می‌نماید.

در پناه حضرت ولی‌عصر(عج) موفق و مؤید باشید.

 

حمیدرضا سلیمانی- مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور

 

گفتنی است، این لوح تقدیر در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و کارکنان این دبیرخانه به دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم شد./م



منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار