فرماندار ملكشاهي گفت: شوراهاي اسلامي شهر و روستا نمادي از مردم سالاري ديني در نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.
کد خبر: ۲۱۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 25 April 2016

فرماندار ملكشاهي گفت: شوراهاي اسلامي شهر و روستا نمادي از مردم سالاري ديني در نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.


به گزارش تابناک ایلام؛حسينعلي موسوي روز دوشنبه و در آستانه فرا رسيدن نهم ارديبهشت روز شوراها در ديدار اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاي اين شهرستان اظهار كرد: امروزه شوراهاي اسلامي جايگاه رفيعي در اركان تصميم گيري و تصميم سازي در سطح كلان و خرد كشور دارند و در تصميم گيري ها در دور افتاده ترين روستاها تا مراكز مهم شهري نقش آفريني مي كنند.
وي افزود: شوراها به عنوان پل ارتباطي بين مردم و مسئولان، خواست و مطالبات عمومي را در ابعاد مختلف منعكس مي كنند و از حقوق موكلان خود به بهترين شكل ممكن دفاع كرده و همه تلاش خود را براي توسعه همه جانبه بكار مي گيرند.
موسوي تاكيد كرد: در شهرستان ملكشاهي تعامل و ارتباط مناسبي بين مسئولان اجرايي و شوراهاي اسلامي شهر و روستا وجود دارد كه اين روند مي تواند در توسعه همه جانبه شهرستان موثر باشد.
فرماندار ملكشاهي در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: نقش شوراهاي اسلامي به عنوان نخبگان جامعه در حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي موضوعي مهم و اثر گذار است.
موسوي يادآور شد: در اين مرحله از انتخابات تمهيدات لازم براي برگزاري يك انتخابات سالم و قانونمند در اين شهرستان انديشيده شده و تعامل و همكاري بسيار خوبي بين مجريان و دست اندركاران ستاد انتخابات وجود دارد.
شهرستان 25 هزار نفري ملكشاهي در 35 كيلومتري جنوب ايلام قرار گرفته است اين شهرستان شامل دو بخش گچي و مركزي و سه شهر اركواز، دلگشا و مهر است همچنين در 14 روستاي اين شهرستان شوراهاي اسلامي روستا فعاليت مي كنند.
9 ارديبهشت به عنوان روز شوراها نامگذاري شده است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار