رییس راه و شهرسازی ملکشاهی از آغاز عملیات روکش آسفالت محور جایگزین ایلام به مهران برای ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 14 May 2016

رییس راه و شهرسازی ملکشاهی از آغاز عملیات روکش آسفالت محور جایگزین ایلام به مهران برای ایام اربعین خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام،مهندس «علیرضا مرامی» ، با اشاره به آغاز عمليات روكش ماسه آسفالتي رگلاژي محور ملكشاهي به مهران، اظهار کرد: اين عمليات به منظور حفظ و نگهداري محور و ايجاد بستري مناسب براي روكش نهايي آسفالت صورت مي‌گيرد.

وی با بیان اینکه محور ملكشاهي به مهران به دليل جايگزين محور ايلام- مهران بودن در ايام اربعين از اهميت خاصي برخوردار بوده افزود: هر ساله در اين ايام شاهد ترافيک سنگين در مسير ايلام- ملكشاهي- مهران هستیم و اين مسير به دليل كوهستاني بودن داراي شيب و فراز فراواني است كه ايمن سازي محور در دستور كار اداره كل راه و شهرسازي استان قرار داشته و نيازمند تامين اعتبار است.

رییس راه و شهرسازی ملکشاهی اضافه کرد: با توجه به شرايط تخصيص اعتبار در حال حاضر نسبت به حفظ و نگهداري محور ملكشاهي به مهران از روش روكش ماسه آسفالت رگلاژي اقدام شده و با تامين اعتبار لازم نسبت به روكش آسفالت اصلي اقدام خواهد شد.

مرامي طول عمليات روکش ماسه آسفالتي محور را 10 کیلومتر به مقدار 6 هزار تن آسفالت گرم اعلام و عنوان کرد: در سال گذشته 7 كيلومتر از اين مسير مورد روكش آسفالت قرار گرفت و بهسازی ادامه مسیر شامل شانه سازی و پاکسازی حریم راه در دستور کار و اولویت این اداره قرار دارد که در صورت تأمین اعتبار عملیات آن اجرایی خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار