مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت:واحد دالاهو پروفیل ایلام سالانه 30 هزار تن انواع ورق فشرده و صفحه های کابینت، کانتر پست فرمونیک ضد آب تولید می کند.
کد خبر: ۲۸۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 19 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام در آیین بهره برداری این واحد تولیدی در شهرک صنعتی ایلام گفت: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بیش از 20 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

مرتضی دارایی اظهار کرد: واحد دالاهو پروفیل ایلام سالانه 30 هزار تن انواع ورق فشرده و صفحه های کابینت، کانتر پست فرمونیک ضد آب تولید می کند.

وی افزود: با راه اندازی این واحد تولیدی در محل شهرک صنعتی ایلام به طور مستقیم و غیر مستقیم برای 100 نفر شغل ایجاد شده است.

همچنین در آیین دیگر با حضور محمد لطفی معز مشاور و مدیر حقوقی و امور قرار دادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک صنعتی ایران از چند واحد تولیدی در شهرک های صنعتی ایلام و شباب بازدید شد.

در اجرای این برنامه با حضور فرماندار چرداول از مراحل نصب دستگاه ها و خط تولید واحد کوشاب غرب تولید کننده ماشعیر و دلستر و همچنین شرکت کولاک غرب دیدن به عمل آمد.

مشاور و مدیر حقوقی و امور قرار دادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در آیین دیگری از واحد کیمیا بیتومین زاگرس دیدن کرد و در جریان تولید این طرح قرار گرفت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار