کد خبر: ۲۸۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 31 August 2016

ریس شورای شهر دلگشا گفت: شورای شهر مجلسی محلی در سطح شهر هاست که وظیفه اصلی آن انتخاب شهردار، تصویب بودجه و نظارت بر عملکرد شهرداری هاست.

"اکرام حاجی بیگی" ریس شورای شهر دلگشا  گفت: شورای شهر دلگشا در طول شش ماه گذشته برنامه های متنوع عمرانی، فرهنگی و ورزشی را در سطح شهر انجام داده است.

وی اظهار کرد: مهمترین این برنامه ها در حوزه عمران؛ بهسازی جداول خیابانهای سطح شهر، ساماندهی میدان ورودی شهر بوسیله تک جدول، رنگ آمیزی جداول و خط کشی معابر سطح شهر و بلوار ورودی شهرستان، جابجای تیربرقهای واقع در مسیر کوچه ها وخیابانها، موزاییک فرش تمامی پیاده رو های سطح شهر، اجرای فاز اول پروژه چاه آب جهت آبیاری فضای سبز شهر دلگشا و پیش بینی اعتبار لازم جهت بهره برداری تکمیل پروژه مذکور و اجرای فضای سبز میادین سطح شهر می باشد.

حاجی بیگی ؛ برنامه های این شورا در حوزه فرهنگی و ورزشی را تقدیر از مدال آوران و ورزشکاران نمونه سطح شهر، بازدید وسرکشی از تعدادی از خانواده ای معظم شهدا و برگزاری مراسمات ملی و مذهبی عنوان کرد.

رئیس شورای شهر دلگشا گفت: بررسی و بازدید از جایگاه زباله و ارائه پیشنهادات لازم  در خصوص حفظ و حراست از محیط زیست، نهال کاری در سطح شهر به تعداد 1500 اصله، پیگیری امورات مربوط به آب شرب شهروندان و مشکلات مربوط به قطعی آب و پیگیری ارتقا کیفیت اینترنت شهر دلگشا از مهمترین برنامه های این شورا در حوزه خدماتی می باشد.

وی تصریح کرد: ما مدیون آراء مردم هستیم و باید خداوند را حاضرو ناظر بر کارهای خود بدانیم و به حول قوه الهی برنامه ای خوبی را در نظر داریم که انشاالله به محض وصول اعتبار شاهد عملیاتی کردن آنها خواهیم بود.

منبع:ملکشاهی خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار