فرماندار و مدیر اجرایی سرشماری ایلام گفت:مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی از سوم مهر آغاز شده و تا ساعت 24 روز شنبه 24 مهر نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۳۱۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 14 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ناصر خوش خبر اظهار کرد: مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی از سوم مهر آغاز شده و تا ساعت 24 روز شنبه 24 مهر نیز ادامه دارد.
 
وی افزود: در این روش سرپرست یا مطلع ترین فرد خانوار می تواند با مراجعه به سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 به آدرس www.sarshomari95.ir و با وارد کردن شماره ملی سرپرست خانوار بعنوان رمز ورود به پرسشنامه سرشماری دسترسی یافته و اطلاعات خانوار خود را در آن وارد کنند و پس از تایید نهایی کد آماری را از طریق رایانه یا پیامک دریافت و تا زمان مراجعه ماموران به درب منازل نزد خود نگه دارند.
 
خوش خبر تاکید کرد: مشارکت در سرشماری اینترنتی و دستیابی به نرخ بالای مشارکت یک وظیفه ملی است و موجب صرفه جویی در منابع و ارتقای جایگاه کشور در عرصه های بین المللی می شود.
 
مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ایلام در خصوص زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم سرشماری یادآور شد: ماموران آمارگیری از روز یکشنبه 25 مهر تا 25 آبان ماه بمدت یک ماه با در دست داشتن تبلت به درب منازل مراجعه خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: ماموران آمارگیر در این مرحله سوالاتی در مورد افراد، سن، جنس، دین، تابعیت، وضعیت سواد، مدرک تحصیلی، شماره ملی، وضعیت فعالیت، زناشویی و تعداد فرزندان، وضعیت واحد مسکونی و کد پستی از سرپرست یا مطلع ترین فرد خانوار خواهند پرسید و باید به آنها بصورت دقیق و درست پاسخ داده شود.
 
خوش خبر گفت: البته آن دسته از خانوارهایی که پیشتر به صورت اینترنتی در سرشماری ثبت نام کرده اند در زمان مراجعه ماموران آمارگیر تنها باید کد آماری را که قبلا پس از ثبت نام دریافت کرده اند را در اختیار ماموران قرار دهند تا در سامانه ثبت کنند.
 
وی افزود: با توجه به اینکه سه روز به پایان مهلت ثبت نام سرشماری به روش اینترنتی باقی مانده است، آمادگی لازم برای ثبت نام مردم در این سه روز از سوی همه ادارات شهرستان ایلام وجود دارد.
 
به گزارش تابناک ایلام، تا اوایل هفته جاری (روز شنبه) در مجموع 15 هزار و 707 خانوار از مجموع 165 هزار خانوار ساکن در استان ایلام در سرشماری اینترنتی شرکت کرده بودند.
 
مرکز آمار ایران در مرحله ثبت نام اینترنتی پیش بینی مشارکت 34 درصد از خانوار معادل 56 هزار و 378 خانوار را برای استان ایلام هدف گذاری کرده بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار