فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام از برپایی دوره آموزشی کارکنان یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 31 October 2016
 فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام از آموزش و راهبرد کارکنان یگان حفاظت این اداره کل خبر داد .

به گزارش تابناک ایلام
؛ " سرهنگ علی احمدبیگی" فرمانده یگان حفاظت اداره کل گفت : هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی کارکنان یگان حفاظت میراث استان با آخرین قوانین و آیین نامه ها به عنوان ضابطین خاص در راستای عملیاتی کردن برنامه ها و حفظ و حراست از مواریث فرهنگی استان در شرایط و مواقع وقوع جرم در استان بوده است.

وی افزود : گشت های خودرویی و موتوری برای حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی در سطح استان فعالیت خود را آغاز نمودند .

فرمانده یگان حفاظت اداره کل ، در جمع مدیران ادارات میراث فرهنگی شهرستان ها و کارکنان یگان حفاظت بیان داشت : با هر گونه جرایمی علیه آثار تاریخی بایستی قاطعانه ، صریح و قانونمند برخورد شود .

وی اظهار داشت : کلیه نقاط تاریخی استان تحت پوشش گشت های یگان حفاظت قرار دارند و این فعالیت ها تشدید خواهند شد .

ایشان با تقدیر از تلاش همکاران ابراز امیدواری کرد و عنوان داشت : صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی با آموزش و استفاده از ظرفیت های اجتماعی به عنوان یک فرهنگ و مطالبه اجتماعی نهادینه گردد .

سرهنگ احمدبیگی یادآور شد : یگان حفاظت ساماندهی انجمن های میراث فرهنگی ، راه اندازی کمیته صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی و همراهی سازمان های مردم نهاد را در سطح استان یک ضرورت دانست .

سرهنگ احمدبیگی ادامه داد : استقرار ایستگاه های سیار و ایست بازرسی های مقطعه ای در نقاط تاریخی با هماهنگی های قضایی و انتظامی در دستور کار قرار دارد ./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار