مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در این مدت 12 هزار و 726 زائر در مسیرهای منتهی به مهران از خدمات درمانی و امدادی این جمعیت برخوردار شدند.
کد خبر: ۳۳۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 19 November 2016
 از بیستم آبان ماه سال جاری تاکنون به 38 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های منتهی به مرز بین المللی مهران امداد رسانی شده است.


به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد سلیمانی روز شنبه  تعداد مجروحان این حوادث که به مراکز درمانی اعزام شده اند را 156 نفر اعلام کرد .
 
وی ادامه داد: در این مدت همچنین از 732 زائر آزمایش فشار خون و قند خون رایگان گرفته شده است.
 
به گفته وی 9 هزار و 346 زائر در شهرستان مرزی مهران توسط این جمعیت در 14 مکان شهر مرزی مهران تاکنون اسکان داده شده و خدمات مناسب از جمله پذیرایی نیز به آنها ارائه شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اضافه کرد: امداد رسانی این جمعیت از طریق 23 پایگاه و سه فروند بالگرد با بکارگیری 200 امدادگر در حال انجام است.
 
به گفته سلیمانی خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ایام اربعین امسال به زائران از 20 آبان آغاز و تا 10 روز بعد از اربعین حسینی نیز ادامه دارد./م
 
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مسئولان استان ایلام تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران تردد کرده اند این مرز بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا انتخاب اول زائران اربعین است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار