فرمانده ناجا؛
فرمانده ناجا بابیان اینکه نیروی انتظامی بر اساس وظیفه، عشق و علاقه در خدمت به زائران اربعین است، گفت: پلیس آمادگی کامل برای بازگشت زائران دارد و نیرو و تجهیزات کافی به‌کارگیری شده است.
کد خبر: ۳۳۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 20 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردارحسین اشتری درمرزمهران اظهارکرد:تمام مسئولان و امکانات دو استان ایلام و خوزستان برای تسهیل در تردد زائران به‌کارگیری شده و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی بر اساس وظیفه، عشق و علاقه در خدمت به زائران اربعین است، افزود: پلیس آمادگی کامل برای بازگشت زائران دارد و نیرو و تجهیزات کافی به‌کارگیری شده است.
 
اشتری خاطرنشان کرد:خروج زائران طی دو هفته گذشته به‌خوبی صورت گرفت و مشکلی نداشتیم وبرای ورود زائران همه‌ی پیش‌بینی‌ها انجام شده و تا دو روز آینده ورود زائران از مرز مهران به اوج خود خواهد رسید.

فرمانده ناجابا اشاره به اینکه پلیس از نقطه صفر مرزی و در مسیر جاده تا رسیدن به مقصد پلیس زائران را همراهی می کند، ادامه داد:جاده‌های مسیر تردد زائران تحت کنترل است و از رانندگان درخواست داریم باصبر وحوصله رانندگی کنند ودر صورت خسته بودن حتماً استراحت کنند بعد در جاده‌ها تردد کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار