کد خبر: ۳۵۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 01 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با بیان اینکه امسال یک هزار و 600 نوعروس مددجوی زیر پوشش با حمایت این نهاد راهی خانه بخت شده اند، گفت: به هر یک از این افراد 20 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه نیز پرداخت شده است.

به گزارش تابناک ایلام ؛ ضیاء رضایی روز یکشنبه  اظهار کرد: کمک هزینه تامین جهیزیه این مددجویان بطور کامل پرداخت شده است و اکنون هیچ مددجوی پشت نوبت دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه قرار ندارد.
 
وی افزود: همچنین به منظور کمک به تحکیم خانواده های زیر پوشش امسال 2 هزار و 150 خانوار در برنامه های مختلف آموزشی این نهاد شرکت کردند.
 
رضایی تامین جهیزیه را یکی از مهمترین خدمات این نهاد به جامعه هدف دانست و یادآور شد: از ابتدای تشکیل این نهاد تاکنون در مجموع 48 هزار نوعروس مددجوی زیر پوشش در این استان با حمایت امداد راهی خانه بخت شده اند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تاکید کرد: درصد طلاق بین مددجویان و خانوارهای زیر پوشش این نهاد در مقایسه با مجموع نرخ استانی پایین تر است.
 
وی علت این مساله را ارائه آموزش های پیش از ازدواج به مددجویان اعلام کرد و گفت: این نهاد علاوه بر آموزش های پیش از ازدواج به زوج های جوان، گواهینامه آموزشی نیز برای آنان صادر می کند.
 
اکنون 22 هزار خانوار در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند هستند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار