خطیب جمعه ملکشاهی؛
امام جمعه ملکشاهی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز احسان و نیکوکاری تاکید کرد: سنت حسنه احسان که مورد تاکید دین اسلام است از جمله امور پسندیده ای است که می تواند بستر مهر و محبت بیشتر بین مردم و مشارکت در امور خیر را فراهم کند.
کد خبر: ۳۸۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 03 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید عبدالله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی اظهار کرد: استان ایلام از منابع جنگلی و دیگر منابع با ارزش طبیعی بهره مند است و مردم و مسئولان باید در کنار هم مراقب باشند به این منابع خدادادی آسیببی وارد نشود.
 
وی افزود: در ایام نوروز مردم ضمن استفاده و بهره مندی از طبیعت باید سعی کنند به منابع جنگلی و درختان آسیبی وارد نشود چون این سرمایه ها متعلق به نسل های آینده است و باید در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشیم.
 
حجت الاسلام امینی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز احسان و نیکوکاری تاکید کرد: سنت حسنه احسان که مورد تاکید دین اسلام است از جمله امور پسندیده ای است که می تواند بستر مهر و محبت بیشتر بین مردم و مشارکت در امور خیر را فراهم کند.
 
امام جمعه ملکشاهی در ادامه از تصویب طرح افزایش حقوق مدیران تا سقف 24 میلیون تومان در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد و یادآور شد: قانونی نمودن این کار زمینه اختلاف طبقاتی و سوء استفاده از بیت المال را فراهم می کند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار