دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان ایلام گفت:این شعب به منظور خدمات رسانی به مردم و همچنین گردشگران و مسافران نوروزی به صورت کشیک از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر فعالیت می کنند.
کد خبر: ۳۹۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 12 March 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اشرف یوسفی غیاثی اظهار کرد: تمامی شعب مرکزی بانک های استان در شهرستان ها در روزهای 29 و 30 اسفند امسال و روزهای دوم و سوم فروردین ماه سال 96 فعال و آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

وی افزود: همچنین اسکناس نو مورد نیاز شب عید همشهریان نیز از امروز 22 اسفند ماه در سراسر استان در شعب منتخب بانک ها بین متقاضیان توزیع می شود.

یوسفی غیاثی یادآور شد: توزیع اسکناس های نو شامل 100 برگ اسکناس 20 هزار ریالی و 100 برگ اسکناس 50 هزار ریالی برای هر مشتری است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان ایلام گفت: با رایزنی ناظر پولی بانک مرکزی جمهوری اسلامی وجه نقد مورد نیاز مردم برای روزهای پایانی سال تامین شده است و در صورت نیاز بانک، نقدینگی مورد نظر تخصیص می یابد.

یوسفی غیاثی اضافه کرد: به طور معمول در روزهای پایانی سال و تعطیلات سال نو نیاز مردم به نقدینگی برای انجام مبادلات افزایش می یابد اما با توجه به تمهیدات انجام شده هیچ نگرانی برای تامین نقدینگی در استان وجود ندارد.

 هشت بانک دولتی، چهار بانک نیمه دولتی، 16 بانک خصوصی و چهار موسسه مالی و اعتباری در استان 585 هزار نفری ایلام فعالیت دارند و 2 هزار و 200 نفر نیز در 258 شعبه و 50 باجه بانکی این استان شاغل هستند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار