حیدر نعمتی :
مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری ایلام از اختصاص 2 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی و نوسازی صنایع و واحدهای تولیدی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 08 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی در نشست بررسی تسهیلات واحدهای تولیدی اظهار کرد: این تسهیلات علاوه بر تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابتی که است به واحدهای تولیدی در سال جاری پرداخت می شود.
 
وی از همه بانک های عامل استان به ویژه بانک های خصوصی خواست که برای تحقق شعار سال پای کار بیایند و گام مثبت و محکمی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و ایجاد اشتغال استان بردارند.
 
وی یادآور شد: بانک مرکزی دستور العمل پرداخت تسهیلات را به بانک ها اعلام کرده که امیدواریم با پای کار آمدن همه بانک ها، واحدهای تولیدی استان موفق به جذب این تسهیلات شوند.
 
وی تاکید کرد: بسیاری از واحدها نیاز به تعمیر و تجهیز دارند و در این راستا امیدواریم امسال به خوبی با حمایت بانکی همراه شوند.
 
یارالله نصیری اظهار کرد: مدیریت دولت احیا و فعال شدن واحدهای تولیدی با تزریق اعتبار و اجرای سیاست های دیگر است، ما نمی خواهیم این تزریق اعتبارها به دلیل برخی مشکلات منجر به بدهکاری بیشتر واحدها شود.
 
وی از بانک ها خواست که همواره در کنار مجریان باشند و با مشاوره و نظارت مستمر پیگیر منابع بانکی که سرمایه های اقتصادی دولت است، شوند.
 
وی تاکید کرد: اصرار نداریم منابع دولتی را اتلاف کنیم و سرنوشت منابع نامعلوم شود زیرا ادامه این روند اقتصاد مملکت را به چالش می کشد.
 
رییس کمیسیون بانک های استان و رییس امور شعب بانک ملی نیز گفت: بیش از 40 درصد منابع استان در اختیار بانک های خصوصی است و باید این بانک ها پای کار بیایند.
 
علی اشرف یوسفی اظهار کرد: پای کار آمدن همه بانک ها به خصوص بانک های خصوصی و حمایت آنها از طرح هایی که دارای توجیه اقتصادی و فعالیت هستند و نیازمند تسهیلات می باشند، منجر به رونق تولید شود.
 
وی از همه بانک ها خواست برای فعال شدن تولید پای کار باشند و بیش از سال گذشته تسهیلات پرداخت کنند.
 
وی میزان تسهیلات پرداخت شده بانک ها در سال گذشته 560 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این تسهیلات در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بازگشت به چرخه تولید و رونق به واحدهای تولیدی پرداخت شده است. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار