لزوم برررسی کلاسهای اوقات فراغت
این روزها که در میان فناوری‌های جدید مانند اینترنت غرق‌شده‌ایم و بخشی از اوقات فراغت نوجوانان دهلرانی با شرکت در برنامه‌های غیرمفید می‌سوزد باید چاره اندیشی کرد تا فرصت سه‌ماهه تابستان بیهوده نشود.
کد خبر: ۵۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 24 June 2015
به گزارش تابناک ایلام-غنی‌سازی اوقات فراغت موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که با تعطیلی مدارس و شروع فصل تابستان، پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان به یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها تبدیل شده است.
 
درگذشته به لطف جمعیت بالای نوجوانان و جوانان و خانه‌های قدیمی و بزرگ با شروع تعطیلات، کوچه‌ها و خیابان‌ها پر بود از نوجوانانی که با انواع بازی‌های فوتبال، هفت‌سنگ، الک‌دولک و... اوقات فراغت خود را سپری می‌کردند، اما امروزه با تغییر سبک زندگی، نوع گذران اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان نیز تغییر کرده است.
 
اما آنچه مسلم است نخستین قدم برای استفاده بهینه از فرصت و اوقات فراغت، داشتن یک برنامه کارآمد و درست است چراکه از یک سو به ما شیوه صحیح به کار گرفتن فرصت‌ها را می‌آموزد و از سوی دیگر با نیل به هدف‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت، رضایت خاطرمان را فراهم می‌سازد.
 
تعطیلات تابستان مهم‌ترین، طولانی‌ترین و بهترین فرصت برای انجام برنامه‌ریزی برای اوقات  فراغت کودکان است و در این میان یکی از روش‌هایی که می‌تواند اوقات فراغت را زیرپوشش قرار داده و بسیاری از ضعف‌ها و کمبودهای جسمانی و روانی را رفع و درمان کند، ورزش و تفریحات سالم است.
 
ای‌کاش مسئولان چشمان انتظاری کودکان و نوجوانان دهلران را که منتظر تابستان‌اند را ببینند و برای اوقات فراغت آن‌ها برنامه‌ریزی مستمری داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار