فرمانده انتظامی ایلام اعلام کرد
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در سال ۹۳ نسبت به ۹۲ کاهش ۱۶ درصدی کاهش سرقت را در استان ایلام داشته‌ایم و در سه ماهه نخست امسال نیز ۶ درصد سرقت کاهش یافته است.
کد خبر: ۵۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 25 June 2015
به گزارش تابناک ایلام،سردار علی دولتی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در ایلام، اظهار داشت: در سال 93 نسبت به 92 کاهش 16 درصدی کاهش سرقت را در استان ایلام داشته‌ایم.

وی افزود: درسه ماهه نخست امسال نیز شش درصد کاهش سرقت داشته‌ایم در سه ماهه نخست نیز با افراد شرور به‌صورت قاطع برخورد کردیم و هرجا که نفس کشیدند نفس آنها را قطع کردیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام بابیان اینکه در استان برای دستگیری سارقان احشام درخواست‌های بسیاری داشتیم، عنوان کرد: ما برای دستگیری سارقین احشام یک کارگروه تشکیل داده‌ایم و این موارد با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به وقوع آتش سوزی‌های ماه گذشته در استان ایلام، گفت: تاکنون سرنخی مبنی بر اینکه وقوع این آتش سوزی‌ها در جنگل‌های استان ایلام عمدی بوده است به‌دست ما نرسیده است و موضوع در دست بررسی است.

سردار دولتی با اشاره به خبری که درباره اینکه ایلام جرم خیزترین استان کشور است، خاطرنشان کرد: با در دست داشتن مستندات و آمار دقیق من این موضوع را تکذیب و رد می‌کنم و برعکس استان ایلام کم جرم‌ترین استان کشور است.

وی افزود: مایکی از امن‌ترین استان‌های کشور هستیم و شرارت در استان و سرقت از طلافروشی‌های ایلام امسال صفر بوده است و تعداد معتادین ما نسبت به جمعیت استان بسیار پایین است.

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد: در سال 94 در استان ایلام تنها یک فقره سرقت مسلحانه رخ‌داده است که عوامل آن دستگیر شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار