مدیر فنی و حرفه ای شهرستان آبدانان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 250 نفر در مرکز فنی و حرفه ای آبدانان آموزش لازم را در رشته های مختلف فرا گرفته اند.
کد خبر: ۵۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 02 July 2015
"علی کرمی " مدیر فنی و حرفه ای شهرستان آبدانان گفت: در سه ماهه اول سال جاری 251 کارآموز در 13 حرفه برابر با 14 هزار و 414 نفر ساعت ، آموزش های لازم را در رشته های مختلف فرا گرفتند.

وی اظهار کرد: تعداد 15 مربی کار آموزش را در مرکز فنی و حرفه ای را بر عهده دارند.

مدیر فنی حرفه ای شهرستان آبدانان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون آزمون پایان دوره برای کارآموزان دولتی و آزاد و کارگران صنعت ساختمان به تعداد بیش از 200 نفر برگزار شد.

کرمی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون رشته های ؛کیف دوزی زنانه، روبان دوزی ساده و پیشرفته ، خیاطی، پداگوژی عمومی، کاربر رایانه ، لوازم خانگی درجه 2 ، مدیریت خانواده، قالیبافی، آی سی دی ال درجه دو و یک در محل های ثابت، جوار دانشگاهها و آموزشگاههای آزاد برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی با مربیان و مدیران بخش های غیر دولتی تحت پوشش اظهار کرد: سه آموزشگاه آزاد فنی در آینده دایر خواهند شد که با شروع بکار این آموزشگاهها برای تعداد 10 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: مرکز آموزش فنی حر فه ای آبدانان در دو نوبت کاری صبح و عصر مشغول ارایه خدمات آموزشی و مهارتی به جوانان این شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار