مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری ایلام
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری ایلام از برگزاری نخستین جشنواره موضوعی با هدف تجلیل از آثار برتر رسانه های استان در حوزه فعالیت های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 06 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،علی مهر علیزاده گقت: خبرنگاران و فعالان رسانه ای شاغل در رسانه های مکتوب، پایگاه های اطلاع رسانی و خبرگزاری های فعال در این استان می توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره حداکثر تا 31 تیرماه جاری به اداره کل امور اجتماعی استانداری ایلام ارسال کنند.

وی اظهار کرد: این جشنواره در بخش های خبر، گزارش خبری و توصیفی با موضوع ارتقای سرمایه اجتماعی، رضایت عمومی، مشارکت و نشاط اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آثار ارسالی باید در سال 93 در نشریات محلی و رسانه های استان منتشر شده باشد.

مهر علیزاده افزود: اداره کل امور اجتماعی بمنظور توسعه اجتماعی و برنامه ریزی های انجام شده در خصوص تجلیل از رسانه ها و پدیدآورندگان فعال آثار رسانه ای در حوزه فعالیت های اجتماعی، این جشنواره را برگزار می کند.

وی تاکید کرد: در این جشنواره همچنین از رسانه هایی که بیشترین فعالیت را در این حوزه ها داشته باشند علاوه بر نفرات برتر بخش های یاد شده شامل خبرنگاران، گزارشگران و نویسندگان تقدیر می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار