معاون سیاسی استاندار
کنترل و کاهش آسیب های استان اظهار کرد: رواج آسیب هایی از قبیل طلاق، بیکاری، فقر و .. تلخ و رنج آوری است که در این خصوص ضروری است که مسوولان این آسیب ها را شناسایی و در جهت پیشگیری از آنها اهتمام ورزند.
کد خبر: ۶۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 12 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،حسین کلانتری در نشست شورای راهبردی مهار، کنترل و کاهش آسیب های استان اظهار کرد: رواج آسیب هایی از قبیل طلاق، بیکاری، فقر و .. تلخ و رنج آوری است که در این خصوص ضروری است که مسوولان این آسیب ها را شناسایی و در جهت پیشگیری از آنها اهتمام ورزند.

وی افزود: اصلی ترین راهبرد حوزه اجتماعی استان تقویت نگرش سیستمی، برنامه محور و مسئله محور با حوزه آسیب های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت این آسیب ها و نگاه واقع بینانه به موضوعات این حوزه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: از مهمترین چالش های حوزه اجتماعی نبود نگرش جامع، و سیستمی به مشکلات و آسیب های اجتماعی و ضعف سیاسیت ها در این حوزه بوده است.

کلانتری ابراز امیدواری کرد: با تشکیل جلسات مستمر این شورا و ارائه و اجرای برنامه های مناسب به جایی برسیم که وضعیت استان برای اخذ تصمیم مشخص شود به این معنی که در حوزه آسیب ها بدانیم چه وضعیتی داریم و در جهت کنترل و کاهش آن ها چه برنامه هایی در چه مدت زمانی باید به اجرا درآید.

در این نشست که با مشارکت اساتید دانشگاه های استان و صاحبنظران و پژوهشگران حوزه های اجتماعی و فرهنگی برگزار شد هر کدام از اعضا به بیان دیدگاه های کارشناسی خود پرداختند.

بعد از تبادل نظر اعضا مقرر شد که سه کمیته پژوهشی(دانشگاه ایلام) ، حقوقی - اجتماعی(بهزیستی) و مددکاری و روانشناسی(دانشگاه علوم پزشکی) با دسته بندی موضوعات تخصصی، فعالیت خود را در مراکز تحقیقاتی استان آغاز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار