مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: کار نام‌نویسی از دانش اموزان پایه اول تحصیلی در استان ایلام آغاز شده است.
کد خبر: ۶۱۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 31 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛اسفندیار رستم‌زاد اظهار داشت: کار نام‌نویسی از دانش اموزان پایه اول تحصیلی در استان ایلام آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت:746 واحد آموزشی در استان ایلام کار نام‌نویسی اولیه دانش آموزان پایه اول تحصیلی در استان ایلام را عهده‌دار شده‌اند.

وی ادامه داد: اولیای دانش آموزان پایه اول باید در نخستین فرصت نسبت به نام نویسی دانش آموزان خود در مدارس ذکر شده و مشخص شده اقدام کنند.

این مسؤول با اشاره به ضرورت توجه اولیاء به نام نویسی مقدماتی اضافه کرد: در طول سال نیز پنج هزار کودک آماده برای کلاس اول مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته‌اند.

رستم‌زاد تصریح کرد: حدود سه تا چهار دانش آموز در این طرح شرکت نکرده که در تابستان امسال کار نام نویسی و سنجش آنان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: 40 درصد از دانش آموزان پایه اول در استان ایلام در شهرستان ایلام حضور دارند.

وی ادامه داد: اولیاء باید بر اساس محدوده جغرافیایی محل سکونت خود واحدهای آموزشی را بر گزینند تا مشکلی در این راستا پیش نیاید.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: 17 پایگاه برای سنجش دانش آموزان پایه اول در نظر و پیش‌بینی شده است و این مهم از دوم تیرماه آغاز خواهد شد و قبل از آن از 19 خردادماه مدیران مدارس می‌توانند نوآموزان را نام‌نویسی کنند.

رستم‌زاد تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید بیش از هشت هزار دانش آموزان در پایه اول ابتدایی در مدارس استان ایلام نام‌نویسی شوند.

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار