شوهانی نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی
خوشبختانه در طول کمتر از 2 سال، تلاش های دامنه داری از سوی مجموعه دولت برای تعامل هر چه بیشتر جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه و جهان صورت گرفت که تا حدود بسیار زیادی نیز با موفقیت همراه بود.
کد خبر: ۶۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 13 July 2015
احمد شوهانی نماینده حوزه شمالی استان درمجلس شورای اسلامی  با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهوری در خصوص اینکه دولت به وعده هایش برای حل موضوع هسته ای عمل کرده است، گفت: دکتر روحانی در اوج مبارزات انتخاباتی سال 92 بهبود روابط با سایر کشور و خاتمه دادن به مسایل ایجاد شده در زمینه برنامه صلح آمیز هسته ای را از مهم ترین شعارهای خود اعلام کرده بود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در طول کمتر از 2 سال، تلاش های دامنه داری از سوی مجموعه دولت برای تعامل هر چه بیشتر جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه و جهان صورت گرفت که تا حدود بسیار زیادی نیز با موفقیت همراه بود.

نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی افزود: فضاسازی بسیار سنگینی در طول سال های گذشته بویژه با دستاویز قرار دادن برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان از سوی کشورهای غربی و عمال دست نشانده آنها در منطقه بر علیه ایران اسلامی شکل گرفته بود که با رویکرد دولت یازدهم بخش زیادی از این هجمه تبلیغاتی خنثی شده است.

شوهانی تاکید کرد: بدون شک تلاش های صورت گرفته در حوزه سیاست خارجی نقطه قوت دولت یازدهم بوده و پافشاری دکتر روحانی بر خطوط قرمز نظام عملکرد وی را قابل دفاع کرده است.

وی در خصوص پیش بینی خود از مذاکرات هسته ایران با گروه 1+5 گفت: اراده سیاسی برای رسیدن به توافق در طرف ایرانی و آمریکایی مشهود است و حضور وزیر خارجه آمریکا در طول روزهای گذشته در وین نشانه ای بارز از عزم جدی ایالات متحده و نیاز آنها به رسیدن به توافق با جمهوری اسلامی است.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان با صلابت و شجاعت تمام در مقابل زیاده خواهی های طرف مقابل ایستادگی کرده و حتی منتقدین قبلی آنان نیز اکنون به جمع حامیان دکتر ظریف و همکاران ایشان پیوسته اند.

شوهانی یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز تاکنون به دفعات حمایت خود را از تیم مذاکره کننده ابراز داشته و آنان را افرادی امین، شجاع و معتقد به آرمان های نظام و انقلاب معرفی کرده اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد توافق احتمالی به رفع تنگناهای نظام بویژه در حوزه اقتصادی منجر شده و مردم بیش از پیش از نتایج آن بهره مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار