مدیر کل کمیته امداد امام خیمنی(ره) ایلام از ساماندهی 300 امدادگر برای جمع آوری زکات فطریه در مناطق مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 14 July 2015
مدیر کل کمیته امداد امام خیمنی(ره) ایلام از ساماندهی 300 امدادگر برای جمع آوری زکات فطریه در مناطق مختلف این استان خبر داد.
ضیاء رضایی بااعلام این خبر گفت: برای همه این امدادگران کارت های شناسایی صادر شده تا در روز برپایی نماز عید فطر در محل های برپایی نماز نسبت به جمع آوری زکات فطره اقدام کنند.

وی اظهار کرد: این امدادگران هر کدام یک صندوق سیار در اختیار داشته و در مکان های برپایی نماز عید سعید فطر از طریق صندوق هایی که برچسب شورای زکات استان بر روی آن نصب شده اقدام به جمع آوری فطریه مردم خواهند کرد.

رضایی افزود: به منظور جمع آوری زکات فطریه در روستاهای استان نیز در هر روستا یک نفر معتمد مشخص شده و کار جمع آوری زکات فطریه مردم روستا بر عهده این فرد گذاشته شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام موارد مصرف زکات فطریه را سه اولویت شامل زنان سرپرست خانوار دارای عائله مند و دارای فقر شدید، سالمندان و از کارافتادگان و بیماران صعب العلاج و متقاضیان در نوبت حمایت های ازدواج (ایتام) اعلام کرد.

وی یادآور شد: پاکت های مخصوص جمع آوری زکات فطره نیز تهیه و در میان ادارات، سازمان ها، دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم توزیع شده تا فطریه خود را داخل این پاکت ها قرار داده و سپس به صندوق ها تحویل دهند.

رضایی میزان زکات جمع آوری شده مردم در عید فطر سال گذشته در این استان را دو میلیارد و 320 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: زکات جمع آوری شده مردم در کمترین زمان ممکن میان مددجویان و نیازمندان زیر پوشش توزیع می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار