مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام میزان اولیه زکات فطره جمع آوری شده در این استان را یک میلیارد و 530 میلیون ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۶۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 20 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام گفت: این مبلغ از شهرستان های مختلف استان جمع آوری شده ولی زکات فطریه روستاها و بخش هایی از استان همچنان در حال شمارش و گردآوری است.

وی اظهار کرد: مردم این استان همچنین در روز عید سعید فطر 70 میلیون ریال بصورت نقدی به مردم مظلوم فلسطین و یمن کمک کردند.

رضایی با اشاره به اینکه امسال به منظور جمع آوری زکات فطره 32 هزار و 500 عدد پاکت در میان مردم استان توزیع شد، افزود: 300 امدادگر برای جمع آوری زکات فطره در استان ایلام سازماندهی شده بودند.

مدیر کل کمیته امداد امام خیمنی(ره) ایلام گفت: برای همه این امدادگران کارت های شناسایی صادر و در روز برپایی نماز عید فطر در محل های برپایی نماز، نسبت به جمع آوری زکات فطره اقدام کردند.

رضایی یادآور شد: به منظور جمع آوری زکات فطره در روستاهای استان نیز در هر روستا یک نفر معتمد مشخص شد و کار جمع آوری زکات فطره مردم روستا بر عهده این فرد گذاشته شد.

وی موارد مصرف زکات فطره را سه اولویت شامل زنان سرپرست خانوار دارای عائله مند و دارای فقر شدید، سالمندان و از کار افتادگان و بیماران صعب العلاج و متقاضیان در نوبت حمایت های ازدواج (ایتام) اعلام کرد.

رضایی میزان زکات جمع آوری شده مردم در عید فطر سال گذشته در این استان را دو میلیارد و 320 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: زکات جمع آوری شده مردم در کمترین زمان ممکن میان مددجویان و نیازمندان زیر پوشش توزیع می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار