درایلام صورت گرفت
ما بازنشستگان و ایثارگران همان‌هایی هستیم که در شرایط سخت دوران دفاع مقدس و زیر بمباران وحشیانه رژیم بعثی صدام نسبت به حفظ ارتباط رزمندگان اسلام و همشهریان عزیز اقدام و موجب تحول بزرگ تبدیل سیستم‌های قدیمی آنالوگ به سیستم‌های پیشرفته دیجیتال شدیم.
کد خبر: ۶۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 21 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،امروز تعداد 68نفراز بازنشستگان شرکت مخابرات استان ایلام با تجمع دراین شرکت وباارایه بیانیه ای 10ماده ای،احقاق حقوق خودرا خواستارشدند .
متن بیاینه منتشره تجمع کنندگان بدینشرح است:

ما بازنشستگان و ایثارگران همان‌هایی هستیم که در شرایط سخت دوران دفاع مقدس و زیر بمباران وحشیانه رژیم بعثی صدامنسبت به حفظ ارتباط رزمندگان اسلام و همشهریان عزیز اقدام و موجب تحول بزرگ تبدیل سیستم‌های قدیمی آنالوگ به سیستم‌های پیشرفته دیجیتال شدیم.

اکنون بعد از گذشت ماه‌ها از زمان بازنشستگی، خواهان احقاق حقوق حقه خویش، مطابق بندهای مشروحه ذیل هستیم:

1- ما بازنشستگان علاوه بر اصل پاداش، مصرانه خواهان محاسبه و پرداخت سود ناشی از عدم پرداخت به موقع مطالبات هستیم.

2- ما بازنشستگان خواهان پرداخت مطالبات صندوق پس‌انداز کارکنان (6 درصد سپرده) می‌باشیم که باید به صورت فوری پرداخت می‌شد (با توجه به اینکه از اصل حقوق کارمندان کسر شده است).

3- ما بازنشستگان ایثارگر خواهان پرداخت مطالبات صندوق ایثارگران هستیم (با توجه به اینکه از اصل حقوق کارمندان کسر شده است).

4- ما بازنشستگان خواهان پرداخت وام پایان خدمت هستیم.

5- ما بازنشستگان خواهان پرداخت باقی‌مانده ذخیره مرخصی به صورت فوری هستیم (قاعدتا در روز بازنشستگی باید پرداخت می‌شد)

6- از آنجایی که ما به تفاوت مرخصی پرداخت نشده است باید به صورت فوری پرداخت شود و قابل ذکر است که در مواردی که شکایات پی گیری شده است به شکایات اداره کار رای بر پرداخت آن داده است.

7- ما بازنشستگان خواهان برقراری بیمه تکمیلی مشابه ستیر دوائر و ارگانهای دولتی یا خصوصی می‌باشم.

8- از آنجایی که قرار داد دندانپزشکی و آزمایشگاه لغو شده است و چون در راستای معیشت بازنشستگان است باید به صورت فوری این قرار دادها براقرار شوند.

9- در خصوص ما به تفاوت پرداختی جدول رفاهیات به بازنشستگان باید برابر با آیین نامه حقوق و دستمزد شرکت مخابرات مشابه شاغلین پرداخت شود.

10- ما بازنشستگان تا حصول 9 بند قرائت شده قبلی به تجمعات مشابه ادامه خواهیم داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار