مدیرکل امور مالیاتی ایلام ؛
مدیرکل امور مالیاتی ایلام گفت:از سال 93 تاکنون بیش از یک هزار و 430 میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده و سهم عوارض به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۵۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 05 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا امیدی اظهار داشت: 110 میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده در چهار ماه نخست امسال به شهرداری و دهیاری های این استان اختصاص یافته که  این میزان درآمدهای مالیاتی اختصاص یافته در سال گذشته بیش از 450 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به  وصول بیش از 6 هزار و 850 میلیارد ریال مالیات از سال 1391 تا 1396 افزود :  مبلغ یک هزار و 370 میلیارد ریال در سال گذشته و 500 میلیارد ریال در چهار ماهه نخست امسال، نشان دهنده افزایش مشارکت و توجه مردم استان به موضوع مالیات و نتیجه بخش بودن اقدامات این اداره کل در سال های اخیر است.

وی شناسایی منابع جدید مالیاتی، بهینه سازی و شناسایی درآمدهای واقعی و ساماندهی معافیت های مالیاتی را از اقدامات و راهکارهایی دانست که با هدف افزایش درآمدهای مالیاتی، اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام از رشد درآمدهای مالیاتی استان در سال های اخیر خبر داد و یادآور شد: 90 درصد درآمدهای استان از محل مالیات تامین می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار