مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام :
مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: به منظور ایجاد فضای رقابتی برای پخت نان با کیفیت و مرغوب و نیز رعایت موازین بهداشتی و قانونی در نانوایی ها، این صنوف رتبه بندی می شوند.
کد خبر: ۷۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 08 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،کامران سلیمان پور گفت: این واحد های تولیدی از نظر مرغوبیت پخت نان، تجهیزات و فناوری مورد استفاده، نیروی انسانی و همچنین رعایت بهداشت از نمره یک تا پنج رتبه بندی می شوند.
وی با بیان اینکه این رتبه بندی ها به گونه ای اعلام می شود که عموم مردم از رتبه و جایگاه این نانوایی ها مطلع شوند، افزود: هدف این است که شهروندان با کمک به ایجاد فضای رقابتی نان مورد نیاز خود را از نانوایی های دارای رتبه های برتر تهیه کنند.
وی یادآورشد: همچنین به منظور تشویق نانوایان برای رقابت تولید نان با کیفیت و سالم، واحد های نمونه و برتر نیز هر ماه شناسایی و معرفی می شوند و به این واحد ها سهمیه آرد تشویقی تعلق می گیرد.
سلیمان پور ادامه داد: رفع معایب و نواقص فنی، تجهیزاتی و بهداشتی از دیگر اهداف رتبه بندی واحد های تولیدی نان است و در صورت نیاز آموزش های لازم برای فعالان این حوزه نیز انجام می پذیرد.
وی با اعلام اینکه سه گروه کارشناسی متشکل از هشت نفردر دو شیفت صبح و عصر نانوایی های مناطق مختلف استان را به صورت محسوس و نا محسوس کنترل و نظارت می کنند، اظهار کرد: در تلاش هستیم عملیات نظارت و کارشناسی نانوایی های شهرستان ایلام تا پایان مردادماه به اتمام برسد.
وی از تشکیل شعبه ویژه تخلفات آرد و نان با همکاری تعزیرات حکومتی خبر داد و یادآورشد: واحد های صنفی متخلف به این شعبه معرفی و تخلف آنها مورد رسیدگی قرار می گیرد که عمده تخلف ها در وزن چانه و عدم رعایت نکات بهداشت فردی و محیط کار است.
715 واحد نانوایی استان ایلام 13 نوع نان مختلف تولید و به مصرف کنندگان عرضه می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار