فرمانده انتظامی ایلام خبر داد
فرمانده انتظامی ایلام درجمع خبرنگاران گفت: از میزان سرقت‌های مهم در ایلام کاسته شد.
کد خبر: ۷۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 09 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرقت‌ها مهم شامل سرقت منازل، طلافروشی، خودرو، موتورسیکلت و ... است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: خوشبختانه در مورد سرقت‌های مسلحانه بانک و طلافروشی در استان ایلام طی امسال یک مورد هم وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در کل سرقت‌ها در مجموع 8 درصد کاهش سرقت داشته که این روند یعنی کاهش سرقت‌ها با هوشیاری مردم و ماموران انتظامی کاهش خواهد یافت.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: خوشبختانه بر اساس آمار پزشکی قانونی که از طریق خبرگزاری‌ها نیز منتشر شده بود ایلام در ردیف استان‌هایی با کمترین نزاع قرار گرفته بود.

دولتی تصریح کرد: در مورد قتل‌ها آمارها نشان می‌دهد که در مقایسه با سال گذشته از کاهش 21 درصدی برخوردار هستیم. خوشبختانه با تلاش پلیس آگاهی و طی چند سال اخیر موفقیت‌هایی در زمینه کشف قتل‌ها به دست آمد که رضایت مردم را حاصل کرده است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تمام قتل‌های سنوات گذشته کشف شده و یک مورد نیز هفته گذشته در هلیلان کشف و تحویل دستگاه قضایی شد.

وی ادامه داد: این فرد که سال‌ها پیش یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود با فعالیت‌های اطلاعاتی و تلاش پلیس شناسایی و به دستگاه قضایی تحویل شد.

این فرمانده انتظامی با اشاره به ویژگی خبرنگاران اضافه کرد: شهید صارمی توسط گروه بی‌دین طالبان گروهی که به نام اسلام همانند داعش تیشه به ریشه اسلام می‌زنند و مسلمانان را قتل و عام می‌کنند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دولتی تصریح کرد: خبرنگاری شغل نبوده بلکه هنر است و ابعاد مختلفی دارد که آگاه‌سازی و آموزش مردم بخشی از این ابعاد کاری است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: خبرنگار آنچه که در جامعه می‌بیند به مردم آموزش می‌دهد. رساندن صدای مظلومیت مردم جهان و مقابله با ظالم از دیگر ویژگی‌های خبرنگاران است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار