فرمانده انتطامی دهلران:
فرمانده انتطامی دهلران گفت: امنیت در دهلران از نقطه صفر مرزی تا منزل مردم برقرار است.
کد خبر: ۷۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 09 August 2015
به گزارش تابناک ایلام، سعید عالی‌پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران دهلران به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: حداقل ارتباط با خبرنگاران خیلی از آگاهی‌ها در بحث مسایل پیشگیرانه به مردم منتقل و مفید فایده خواهد بود.
فرمانده انتظامی دهلران اصحاب رسانه و خبر را ظرفیتی مهم در جهت آگاهی رسانی به جامعه در خصوص مسایل پیشگیری دانست.
وی با اشاره به تعامل ناجا با اصحاب رسانه و خبر گفت: اطلاع رسانی شرط موفقیت ناجاست و پیوسته از این ظرفیت به خوبی استفاده می‌شود.
فرمانده انتظامی دهلران از کاهش 27 درصد سرقت موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با مشابه سال قبل است که از کاهش سرقت موتورسیکلت حکایت دارد.
عالی‌پور از کاهش 3 درصدی سرقت در چهار ماه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: جرایم امنیتی شهرستان نیز صفر است و این نشان از تلاش همه نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان مرزی دهلران با 220 کیلومتر مرز مشترک با عراق است.
وی اظهار داشت: قوه قهریه توسط نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نمی‌تواند تنها عامل و مانع جرایم باشد، بلکه آگاهی مردم و مراقبت آنها از اموالشان دارای نقشی برجسته در این زمینه است.
فرمانده انتظامی دهلران امنیت را زیربنای فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی دانست و افزود: امروز در دهلران از نقاط صفر مرزی تا منازل مردم این امنیت برقرار است و این جای شکر دارد.
وی یادآور شد: جرایم در این شهرستان یا کنترل شده است یا منفی و نیروی انتظامی در بحث مقابله به وظایف خود به خوبی عمل می‌کند که البته در این بین همراهی مردم با نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در سطح عالی است.
عالی‌پور اعیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و بیکاری را از عوامل جرم‌زا برشمرد و افزود: مدیریت مواد مخدر و قاچاق در آنسوی مرزهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار